Ž
 
 


مرکز تماس موبایل سامسونگ با خدمات 24 ساعته شروع به کار کرد

خبرگزاری آریا – سامسونگ الکترونیکس به منظور ارتقا خدمات پس از فروش خود، مرکز تماسی مخصوص کاربران موبایل‌های هوشمند، تبلت و گجت‌های پوشیدنی دایر کرده است که به صورت 24 ساعته و در هفت روز هفته، فعالیت می‌کند و کارشناسان آن سوالات و مشکلات فنی کاربران را پاسخ می‌دهند.
این مرکز تماس با استفاده از کارشناسان خود و خدمات کنترل از راه دور، مشکل کاربران را برطرف می‌کند. در نتیجه کاربران موبایل‌های سامسونگ بدون مراجعه حضوری به مکانی خاص و بی‌نیاز از پرداخت هزینه، می‌توانند تمام مشکلات فنی و نرم‌افزاری دستگاه خود را از طریق ارتباطه آنلاین و اینترنتی حل کنند.
مدیران این مرکز تماس در رابطه با مشکلات کاربرانی که دستگاه آنها از گارانتی سامسونگ خارج شده است می‌گویند:
«هر شکایتی که در این مرکز ثبت شود لحظه به لحظه و روزانه توسط کارشناس مربوطه پیگیری می‌شود تا ضمن حل مشکل، رضایت خاطر کاربران جلب شود. به همین دلیل است که کارشناسان این مرکز حتی شنوای شکایات و پیشنهادات خارج از موضوع ضمانت‌نامه هم هستند و بهترین راه‌حل را پیش‌روی مشتریان قرار می‌دهند.»
سامسونگ همچنین به دیجیاتو خبر می‌دهد که کارمندان و متخصصان این مرکز در سه شیفت کاری و به شکل 24 ساعته پذیرای شنیدن مشکلات کاربران هستند و مشتریان این شرکت می‌توانند جهت برقراری تماس با این مرکز، از شماره تلفن 42132-021 استفاده کنند.
جدا از خدمات مرکز تماس موبایل، اپلیکیشن راهنمای هوشمند یا همان «Smart Tutor» در این مرکز مورد استفاده قرار می‌گیرد که از طریق آن، متخصص سامسونگ از طریق اینترنت به موبایل یا تبلت مشتری متصل شده و به این شکل می‌تواند مشکلات را تشخیص داده و آنها را برطرف کنند. متخصصین در این روش به بخش‌های خصوصی موبایل مانند تصاویر، سرویس‌های پیام رسان و شبکه‌های اجتماعی دسترسی ندارند و در صورتی که کاربر در این بخش مشکل داشته باشد، نیاز به کسب اجازه‌ای جداگانه دارند.
در عین حال، کاربر تمامی فعالیت‌هایی که متخصص روی موبایل وی انجام می‌دهد را به صورت زنده روی صفحه دستگاه مشاهده کرده و هر زمان که تشخیص دهد می‌تواند دسترسی او را به گجت خود قطع کند. مجوز‌های صادر شده توسط کاربر برای دسترسی به دستگاه هم یکبار مصرف بوده و در صورت قطع تماس، تکنیسین برای اتصال مجدد به دستگاه نیازمند تایید دوباره از سوی کاربر خواهد بود.
خود سامسونگ موبایل ایران در این رابطه می‌گوید:
«مرکز تماس موبایل سامسونگ با ارائه خدمات دیجیتالی همچون گفت‌وگوی آنلاین و اپلیکیشن Smart Tutor، پاسخگویی به سوالات فنی و عمومی و پیگیری روزانه شکایات و انتقادات مشتریان، پشتیبانی همه‌جانبه و کاملی را از کاربران موبایل‌ها، تبلت‌ها و گجت‌های پوشیدنی سامسونگ انجام می‌دهد.»
سامسونگ و چند شرکت دیگر در زمینه توسعه موبایل‌های اندرویدی مانند هوآوی و ال‌جی، در سال‌های اخیر توجه بیشتری به بازار ایران کرده‌اند و رضایت مشتری ایرانی را بیشتر از پیش در دستور کار خود قرار داده‌اند.



لینک منبع

مطلب مرکز تماس موبایل سامسونگ با خدمات 24 ساعته شروع به کار کرد در سایت مفیدستان.


لینک منبع و پست :مرکز تماس موبایل سامسونگ با خدمات 24 ساعته شروع به کار کرد
http://mofidestan.ir/%d9%85%d8%b1%da%a9%d8%b2-%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%d9%8a%d9%84-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d8%a8%d8%a7-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa-24-%d8%b3%d8%a7%d8%b9-2/



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :



وبسایت شنبه: استارت‌آپ لرن‌وست و بنیانگذار ۲۷ ساله‌اش را بشناسید. او چگونه به یک میلیون زن کمک کرد.

در سال ۲۰۰۶، الکسا وون توبل که مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه هاروارد اخذ کرده بود، متوجه شد که نحوه مدیریت پول امر بسیار مهمی است که او اطلاعات زیادی درباره آن ندارد. هیچ‌یک از کتاب‌ها درک این موضوع را برایش آسان‌تر نکرد و برنامه‌ریزان مالی نیز پول هنگفتی می‌گرفتند …

الکساوون توبل کیست و چه کرده؟
الکسا وون توبل کیست و چه کرده؟

در سال ۲۰۰۶، الکسا وون توبل که مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه هاروارد اخذ کرده بود، متوجه شد که نحوه مدیریت پول امر بسیار مهمی است که او اطلاعات زیادی درباره آن ندارد. هیچ‌یک از کتاب‌ها درک این موضوع را برایش آسان‌تر نکرد و برنامه‌ریزان مالی نیز پول هنگفتی می‌گرفتند. خیلی زود الکسا متوجه شد که زنان یک مخاطب محروم در دنیای امور مالی شخصی هستند و ایده راه‌اندازی یک استارت‌آپ به ذهنش رسید.

پس از اینکه به مدت دو سال به عنوان تاجر در شرکت مورگان استنلی مشغول به کار بود، دوباره به دانشگاه هاروارد بازگشت تا در رشته بازرگانی تحصیل کند. او مصمم شده بود تا اطلاعات مربوط به امور مالی شخصی را در اختیار زنان قرار داده و به آنها آموزش دهد. امروز الکسا وون توبل، در سن ۲۷ سالگی، بنیانگذار و مدیرعامل استارت‌آپ دوساله LearnVest است. این استارت‌آپ یک وب‌سایت مالی برای زنان است.

تاکنون لرن‌وست به بیش از یک میلیون زن کمک کرده است تا امور مالی خود را کنترل و مدیریت کنند. الکسا می‌گوید زنان در آمریکا ۸۳ درصد از تصمیمات مربوط به مخارج و هزینه‌ها را می‌گیرند. او می‌خواست با راه‌اندازی لرن‌وست یک منبع سرگرم‌کننده ایجاد کند که به طور مستقیم درباره تمام تصمیماتی که می‌گیرند با آنها صحبت کند و مرحله به مرحله آنها را راهنمایی نماید. سایت او، که عضویت در آن برای کاربران رایگان است، به زنان در هر مرحله از زندگی‌شان محتوای مالی، ابزارها و پشتیبانی مالی ارائه می‌دهد: بازگشت به مدرسه، از دست دادن شغل، تغییر شغل، بچه‌دار شدن، اجاره یا خرید خانه، دریافت وام و غیره.

بنابراین اگر شما در تمام امور مالی خود به کمی آموزش نیاز دارید، از تفاوت بین حساب پس‌انداز و جاری گرفته تا موارد مالی پیچیده‌تر یا نحوه گرفتن وام یا پیدا کردن بهترین کارت اعتباری، گرفتن کمک از زن جوانی که وقتی دیگران پول خود را زیر تشک‌هایشان مخفی می‌کردند، با مدیریت سرمایه خطرپذیر ۱.۱ میلیون دلاری استارت‌آپ لرن‌وست را راه‌اندازی کرد، ایده بدی به نظر نمی‌رسد.

علاوه بر اینکه او تنها بنیانگذار ایده نوآورانه لرن‌وست است، الکسا تاثیر چشمگیری روی گروهی از مشاوران متخصص و هیات مدیران گذاشته است به طوری‌که این افراد با کمال میل از او حمایت می‌کنند. این افراد شامل لی باربا (مدیرعامل سابق لرن‌وست) و بتسی مورگان (مدیرعامل سابق هافینگتون پست) می‌شوند. این تیم طرفدار لرن‌وست موجب افزایش ارزش این سایت شد و به اعتبار الکسا افزود.

الکساوون توبل کیست و چه کرده؟

پس از تزریق اولین سرمایه ۱.۱ میلیون دلاری، الکسا نمونه اولیه سایت خود را اصلاح کرد. سپس در سال ۲۰۰۹ در کنفرانس تک‌کرانچ ۵۰ شرکت کرده و به طور رسمی لرن‌وست را راه‌اندازی کرد. این کنفرانس با هدف پیدا کردن بهترین استارت‌آپ‌های وب۲ و راه‌اندازی آنها جلوی چشمان تاثیرگذارترین سرمایه‌داران خطرپذیر در این صنعت، شرکت‌ها و مطبوعات برگزار می‌شد. حضور الکسا در این کنفرانس موجب شد لرن‌وست در صحنه دیجیتال و جلوی چشم همه معرفی شود.

در آن سال او یکی از دو مدیرعاملی بود که یک شرکت مخصوص به زنان را در صنعت وب معرفی کرد. پس از این کنفرانس، از اواخر پاییز ۲۰۰۹ تا اوایل سال ۲۰۱۰، لرن‌وست به طور آزمایشی به فعالیت آنلاین خود ادامه داد. در طول این مدت، کاربران می‌توانستند در سایت بگردند و همین موجب شد که داده‌های اولیه‌ای جمع‌آوری شود تا برای ورود به مرحله دوم از روند تامین بودجه این استارت‌آپ، در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

در یکم ژانویه یک آیتم خبری کوچک در سایت DailyCandy قرار گرفت که داده‌های کاربری لرن‌وست را به استراتوسفر «ثروت اطلاعات» ارسال کرد. این سایت مطلبی را درباره آغاز کار اولین برنامه ایمیل مالی لرن‌وست منتشر کرد. در عرض ۲۴ ساعت از انتشار این مطلب، بیش از ۱۰هزار نفر در لرن‌وست ثبت نام کردند. این میزان مشارکت و اینکه این تعداد کاربر داشتند رفتار مالی خود را تغییر می‌دادند، داده‌های بیشتری را به لرن‌وست ارائه می‌داد و این استارت‌آپ نیز آنها را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار داد.

در نتیجه، در آوریل ۲۰۱۰، الکسا توانست با وجود رکود اقتصادی یک‌بار دیگر بودجه زیادی را تامین کند. این‌بار در عرض ۴ هفته در کل ۴.۵ میلیون دلار از Accel Venture Partners بودجه دریافت کرد. اخیرا‌ نیز الکسا دور دوم تامین بودجه را با ۱۹ میلیون دلار به پایان رساند.
الکسا با راه‌اندازی این استارت‌آپ توانست به موفقیت چشمگیری دست یابد. او در لیست سیلیکون‌ولی به عنوان یکی از بهترین کارآفرینان جوان معرفی شده است.



لینک منبع

مطلب الکسا وون توبل کیست و چه کرده؟ در سایت مفیدستان.


لینک منبع و پست :الکسا وون توبل کیست و چه کرده؟
http://mofidestan.ir/%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%b3%d8%a7-%d9%88%d9%88%d9%86-%d8%aa%d9%88%d8%a8%d9%84-%da%a9%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%da%86%d9%87-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%87%d8%9f/



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :




درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : بهترین وبلاگ Ž
نویسندگان
جستجو

آمار وبلاگ
کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :

                    
 
 
 
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات